#goaste tösen

Stod och lagade mat förut, Richard kom och tog upp en lite små gnällig My från sin stol och fick sedan syn på en liten bananfluga som flög omkring mig. När jag lyckades fånga den med blicken tog jag och klappade ihop händerna för att ja, plocka ner den på jorden haha.

Efter denna lilla smäll brast Mysan ut i ett enormt gapskratt utan dess like! Hon skrattade verkligen från tippen på tårna och jag kunde inte låta bli att klappa händerna igen, Mysan fortsätter sitt gapskratt och sedan räcker det att jag tittar på henne och hon börjar gapskratta!

Detta underbara troll och hur härligt är det inte när både jag och Richard får uppleva detta tillsammans, alla vet ju att när man är ensam om att vara föräldraledig så missar ju den andra föräldern ganska mycket och att vi båda fick uppleva detta för första gången samtidigt värmer mitt mamma-hjärta!

Hoppas att busfröt somnar gott inatt, det är jag nästan övertygad om att hon kommer göra efter allt bus idag :-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad kul att hon är så lättroad :) Hon har verkligen växt till sig ordentligt!

2012-06-04 @ 16:23:57
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0