Blåsigt!

Jag tyckte det såg så vårigt och varmt ut idag men det var blåsigt och snorkallt i vinden, burr! Det blev i alla fall en kort promenad med Carro och våra flickor, sedan fick jag släpat upp vagnen 3 våningar och lillan reagerade knappt! Helt otroligt med tanke på den studsiga turen, tur att man har bra fjädring på vagnen ;-)
Bäst av allt var ju att jag kunde rulla henne direkt ut på balkongen och hon bara fortsatte sova, nu har hon sovit där ute i 40 min och lär bli en liten stund till.

Under tiden har jag fått hängt tvätt och startat en ny maskin. Nu ska jag bara sitta här och slappa en liten stund för sen måste jag påbörja middagen och jag är grymt hungrig! Imorgon ska vi träffa Mia och hennes lilla Noella, hoppas på skönt väder och inte de svinkalla stormvindarna som vart idag.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0