Snö?

Vem fan har beställt snö? Dom snackar om att det ska bli cirkus 18 grader varmt till helgen, det känns väl knappast troligt om man kollar ut nu.. Idag ska vi ner på stan med Carro och Wilda, sedan ska vi till bvc på 4 månaders kontroll - hej vad tiden går!

Träningen igår gick för övrigt skitbra och det var faktiskt kul!
Roligast var ju att Mia också hade gått och känt sig omotiverad hela dan och velat dra sig ur - skönt att man inte var ensam om det haha men vad duktiga vi var!
Denna veckan blir det inte så mycket mer än promenader då Fia kommer upp imorgon och jag antar att vi åker utomlands på typ fredag kanske? Så nästa vecka drar vi igång igen, på riktigt och vi ska försöka gå varannan dag i alla fall så man kommer in i det.

Just nu känner jag mig faktiskt en aning motiverad!

Kommentarer
Postat av: Marie

Usch ja, bort med snön! När jag kollade vädret i söndags skulle det bli 14 grader och sol i morgon, men nu är det ändrat till 11 grader.. :S Ge oss vår nu! kram

2012-03-20 @ 11:08:48
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0