Things will change!

Idag har jag vart galet trött minsann! Vi gick upp 8 imorse och la oss igen vid 10, somnade om till halv 12 typ. Det var faktiskt riktigt gott. Igår hade vi en heldag på stan med Mia och lilla Noella. Som vanligt så tog vi en fika och pratade i timmar! haha. Det är alltid lika roligt att träffa dom och nu var det ett tag sen sist så vi hade ju extra mycket att prata om, vilken tur att Richard jobbade övertid igår säger jag bara ;-)

Vi ska ses igen nästa vecka, blir en utflykt nån dag så vi hoppas på bra väder. Sen ska vi ha lite tjejkväll på fredag nästa vecka för hennes kille är borta över helgen, det ska bli riktigt skoj.
Vi pratade också om att börja träna, jag har den senaste veckan insett att jag måste ta tag i mitt coca cola beroende som bara blir värre och värre.. Man skäms ju nästan när man tänker på att man faktiskt har gratis träning tack vare jobbet och inte har uttnyttjat det alls.. Här måste det bli ändring!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0