Today.

Dagens lunch bestod av kycklingwok - nam nam!
Hade en mycket trevlig dag med Carro och Wilda, timmarna flög förbi. Besöket på bvc gick väl som väntat, helt ok. Lillan är nu 60cm lång och väger 5,4kg!

Hennes magknip och kräkningar fick man väl inget klart svar på.. Att min barnmorska först säger att jag inte behöver tänka på vad jag äter för att sedan säga till någon annan att man inte ska äta lök, apelsin, citron, ketchup mm är för mig helt obegripligt. Jag förstår att jag måste dra ner på kolsyrade drycker och även lök men istället för att testa 100 olika saker så kunde hon väl låtit oss träffa barnläkaren? Men nej nej.
Jag funderar skarpt på att byta bvc. Jag är inte nöjd.


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0