New York super fudge chunk.

Igår ringde älsklingen och sa att han egentligen ville överraskat mig med en av Ben&Jerry's nya smaker som jag bloggade om men tyvärr hade inte affären den som jag helst av allt ville ha och då frågade han vilken smak jag ville ha istället. Jag är en inbiten Cookie dough ätare och kände nu att det var dags att pröva en annan smak, jag skulle kunna testa alla smaker men får ta en åt gången ;-)

Jag skulle sparat den till imorn egentligen men jag känner att jag behöver lite gott nu när jag mått så dåligt idag och jag känner att mitt huvud blir tyngre och tyngre.

Nu ska här mumsas! Nam nam!


Kommentarer
Postat av: Wicked syriansk girl

Måste pröva den! :o

2012-05-10 @ 17:38:38
URL: http://brunettebellac.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0