What to do..

Jag har sån ångest, jag är vek och jag vet verkligen inte i vilken ände jag ska börja. Jag vet att jag flera gånger har sagt att jag måste börja träna osv och jag försöker laga bra mat och inte småäta. Läsk dricker vi endast på helger och vi unnar oss då även lite godis. Jag har dock märkt att under veckodagarna så är jag så galet dålig på att äta ordentliga mål och jag känner mig konstant hungrig.

Idag var jag och Carro ute med småfisarna och gick en promenad på närmare 6 kilometer. Jag var svettig pga solen och inte helt slut när jag kom hem vilket kändes skönt, varför ska jag då förstöra allting genom att äta en himlans massa kakor som blev över från dopet? Varför ska jag hela tiden känna mig hungrig och hela tiden tugga på nånting?

Jag vill verkligen komma i form och jag vill verkligen bli av med den dallriga mage man fått efter graviditeten, jag vill gärna slippa bada i vassen i år.. Nej asså jag är ju inte tjock det vet jag, jag känner mig bara inte bekväm i min kropp och jag lyckas aldrig få fart på mig själv.

Jag vet verkligen inte hur jag ska få stopp på den här karusellen och uppskattar verkligen era tips och trix! Hur gör ni för att hålla er i form? Hur gjorde ni för att komma igång på riktigt och framför allt, hur gör ni när ni känner att ni är påväg att falla för frestelsen?

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0