2 dagar kvar och inte en enda klapp.

Jahapp.. 2 dagar kvar till julafton! och inte en enda julklapp har man fixat. Eller jo, en klappis till Fia har jag fixat och sedan har vi ju köpt till våra familjer. Köpte ju två grejer till lillan igår men jag står fortfarande i valet och kvalet om jag ska slå in eller inte, orkar jag? hehe.

Om en timme bär det av ner på stan, ytterligare ett besök hos bvc väntar fast idag skulle vi inte träffa vår ordinarie bm utan det var tydligen nån annan, blir spännande. not. Sen blir det väl att kika i butiker en liten stund, se om man kommer hem med nån julklapp trots att man inte skulle köpa något ;-)
Älsklingen ska ju ut på hemliga ärenden trots att vi sa att vi inte skulle så nu får jag väl också ge mig ut på hemliga uppdrag, haha.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas att du får någon fin hemlig julklapp då :) God jul! kram

2011-12-22 @ 14:33:42
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0