Full rulle.

Sambon påminde mig precis om att jag inte bloggat idag, kommentaren blev "Omg, vad ska jag nu läsa?" haha, så jag tänkte slänga upp ett litet inlägg bara. Det är strax läggdags, blev ovanligt sent idag men det gör inget. Vi ska upp ganska tidigt imorgon, lillan har matats så förhoppningsvis slocknar hon snart och sover ett par timmar så blir det inte så många rundor inatt ;-)

Hon har kräkts väldigt idag, två gånger (självklart låg hon i min famn båda gångerna, haha) dränktes jag nästan av spya - men man kan ju inte göra annat än att skratta. Nu ligger hon bredvid mig och jag hör hur det smattrar i blöjan på henne, vilken tur att pappa inte har något vettigt för sig ;-)

Julmarknader imorgon, det blir gamla stan och skansen tillsammans med Richards syster och hennes kille, det ska bli super mysigt! Jag har längtat såå efter julmarknader och blev ju ganska besviken när jag såg att jag missar den som är på Liseberg men men, det får bli nästa år.

Nu säger vi god natt, jag ska försöka vara lite bättre på att uppdatera imorgon :-)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0