Gott nytt (h)år!

Så var sista dagen på 2011 kommen. Solen skiner ute, gräset är grönt - vad hände med vinterkyla och snö? Aja, man längtar ju ännu mer till vår och sommar i alla fall, snart så :-) Idag bär det av till Strängnäs och svärföräldrarnas stuga. Det blir god mat och gott sällskap utan en himlans massa smällande.

Jag tycker faktiskt att smälla smällare och raketer är som att vaska en fin flaska skumpa - fullkomligt idiotiskt. Det må vara vackert att se på men jag tycker det är bortkastade pengar.

Om jag hinner så slänger jag i mina nya extensions också, har sagt det i över en vecka nu men tiden räcker inte till, nu sover lillan och det är några timmar kvar tills vi ska åka. Ni får väl helt enkelt hänga kvar och se ;-)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0