Haaalleluujaaa!

Lillan sov i sin säng inatt, helt utan problem! Jag la henne vid 9-tiden och hon slockna med en gång, sen väckte Richard mig vid tolv då han vaknat av att hon börjat gråta lite. Jag hade inte hört nåt, sov som en stock men jag gick upp så Richard fick somna om. Jag matade lillan och bytte på henne, sen slockna hon strax innan ett.
Jag vaknade vid 4 igen av att hon började böka runt och grymta, matade och bytte på henne och efter lite mindre än en timme så sov hon igen.

3 timmars intervallerna är tillbaka! Wihoo!

Jag har sovit så gudomligt skönt inatt och efter att ha kört älsklingen till jobbet imorse och sedan gått ut snabbt med Alfons så var det dags för lillan att få i sig lite mat. Sen somnade vi så gott i våran säng.

Idag känner jag mig utvilad och pigg!

Jag la My i sin säng förut så att jag kunde få klätt på mig och sminkat mig osv, hon protestera inte utan låg där så sött och kollade runt i rummet. Jag sprang ut en kortis med Alfons och när jag kom in igen hade hon somnat, tror ni jag blev förvånad eller, hehe! Nu har hon sovit i en timme och jag har till och med fått dammsugit - det är ju grymt ju! Jag ska strax ta och väcka henne så hon får ätit, bytt blöja och sedan ska vi åka till sjukhuset då jag ska på en liten efterkontroll av blodtrycket osv.

Kort och gott, idag är en riktigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Va härligt!!

Passa på o njut o försök att sova själv så mycket du kan de stunder som går... Hon kommer nog att vänja sig, stoppa om henne ordentligt bara. Kram.

2011-12-08 @ 18:02:53
Postat av: Marie

Så skönt med lite rutiner och vad bra att hon gillar sin säng :) kram

2011-12-08 @ 19:02:34
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0