Klappeliklapp.

Jag har hela tiden sagt att det inte finns något direkt jag önskar mig i julklapp i år, jag fick allt jag kunnat önska mig när vår lilla My kom till världen! Och eftersom jag och Richard har bestämt att vi inte ska köpa något till varandra så kommer det ju bara bli klappar till My i år.

Igår frågade Richards mamma honom vad han önska sig i julklapp och han hade ett par saker som han önska sig och det är klart att jag är sugen på att köpa något till honom i alla fall ;-) Men för er som undrar vad JAG önskar mig, för ja - det finns ändå nåt litet jag önskar mig - förutom dom dyra men otroligt fräscha kläderna jag blogga om igår, som för övrigt älskling finns på nelly.se under kategorin Senast inkommet kvinna ;-) hehe - så finns denna tröjan på Gina Tricot och jag är helt förälskad i den, jag har suktat efter den sen jag såg den i blått för ett bra tag sedan men såg nu till min besvikelse att den är borta från hemsidan men hur fräsch är inte den i vitt??

I LOVE!

och den kostar bara 199kr så man blir ju inte direkt rånad
(älskling jag har strl Small ;-)
 


Kommentarer
Postat av: Louise

Håller med! Den är riktigt snygg!

2011-12-16 @ 10:57:21
URL: http://loisjohansson.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0