Tomten, jag har väl vart snäll i år?

Asså jag vill såå gärna ha en ny soffa..! Soffan vi har nu köpte jag för ca 2 år sedan och jag älskar verkligen den men tyvärr har våra kattskrällen har förstört den.. Den vi har nu köpte jag på Mio och jag såg nu att dom har såå fina soffor och fortfarande kalasbra priser!

Nu har dom kampanjpriser som gäller ända till den 19 februari och det är väl tur att jag fyller 25 den 18 februari ;-) Så ni som känner mig kan ju börja spara till min present redan nu för den kostar en slant ;-)

Jag hittade två stycken soffor som jag blev väldigt sugen på:


Eller:


Jag är dock osäker på om jag fortfarande vill ha en mörkgrå soffa då den vi har nu har samma färg som de ovan. Jag tycker att det hade vart schysst med en ljusgrå soffa. Det som är bra är ju att man kan ta av kuddfodralen så om man tvättar dom ordentligt kanske man kan få en slant för soffan vi har nu, så blir det inte så mycket att lägga på en ny ;-)


Kommentarer
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Vi ska på glashyttan, torpa.. det ligger nere vid en sjö i närheten av scanias ena hk. ahh.. åhh vart ska ni nånstans då? =) vad skoj.. vi gör det mest för att få lite egentid också..

nej men lite snö går ann och typ högst 5 minus.. man får ju inte ta ut ungarna när de blir för kallt heller.. så en nackdel ..



ja men mys =)

2011-12-16 @ 18:07:12
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0