Är det söndag så är det

Så har man kört älsklingen till ett marathon av innebandymatcher. En liten försmak på hur helgerna ser ut om ett par år kanske? Lillan kommer absolut att hålla på med nånting, det vet jag - det kommer hon få av sin pappa :-) Jag har ju själv hållt på med lite allt möjligt men aldrig hållt fast vid något, älsklingen där emot har hållt på med innebandy sen han var liten, han har kört cross länge och fotandet ska vi inte prata om ;-)

Föds hon inte med en kamera i handen är det konstigt, haha!

Idag blir det inte många knop. Hade svårt att sova inatt och det tog en bra stund innan jag väl somnade igår. Grannen under spelade musik (som vanligt) men den här gången hade hon nog lite fest skulle jag tro, vart tyst runt halv 12.. Lillan lekte rövare i magen och det var väldigt svårt att få ro att somna, hon tycks alltid ha massa energi på kvällarna när en annan vill sova.
Sen vaknade jag som vanligt nån gång mitt i natten, lillan tryckte på så mycket neråt att jag var tvungen att gå upp på toa, sen var det ju nästintill omöjligt att somna. Jag hade väldigt ont inatt.. Det spelade ingen roll hur jag vred och vände på mig, det värkte i ryggen och strålade fram i magen.. det kändes inge bra alls men efter en stund så somnade jag och vaknade lite halvt nån gång tidigt imorse men sov så gott som ända till halv 10.

Jag skulle tagit tag i dammsugaren idag men den får vänta till imorgon, är det söndag så är det!


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0