En snabbis.

Fick en underbar sovmorgon idag, vaknade lite försiktigt och såg att solen sken som bara den - hur underbart är inte det! Frukosten är i magen, lillan trycker på blåsan och jag känner mig sjukt trött. Jag är konstant trött nuförtiden men snart så, snaaaart!

Nu ska jag ta och bada Alfons, stackarn. Han har kurat ihop sig vid mina fötter, Felix ligger bredvid och så ska jag bada honom - ni förstår säkert hur mycket han tycker om att bada? ;-) Inte? Nej, han tycker verkligen inte om att bada men det kommer gå bra, han blir så glad och sprallig efteråt. Ni ska få se sen hur fisen ser ut när han är nybadad ;-)

Kommentarer
Postat av: Emelie-mamma till Wilde

Har sagt de förr säger de igen SOV passa på att SOVA haha...

2011-11-16 @ 21:41:59
URL: http://ebrathen.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0