God morgon fredag!

Så var det fredag igen, härligt va? Ja, för er som jobbar och sliter varje dag i alla fall, en annan har ju helg varje dag ;-) Idag ville inte Alfons alls ha sovmorgon så vi var ute strax efter kl 6 och sedan vid halv 9 igen men det blev en långpromenad nu sist så de där rostade mackorna och koppen med té jag nu sitter o sippar på gör gott i magen innan jag kryper ner i sängen igen, hehe.

När älsklingen kommer hem från jobbet idag är det full rulle så jag får passa på att vila och dra på helgansiktet innan han kommer. I eftermiddag ska det nämligen handlas, sedan ska vi käka på Subway - nam nam! och efter det ska vi kolla på hockey (ja, jag ska gå och kolla på hockey. Frivilligt. haha)

Nej, nu är mitt té nästan slut.
Ett toabesök på det så kan jag somna som ett litet barn igen.
(Om bara hon nedanför kunde ta och sluta möblera om hela lägenheten.. Vem fan sätter upp tavlor halv 10 på morgonen liksom?)

Kommentarer
Postat av: Mizca

Känner samma, helg varje dag typ .. men det är så jävla tråkigt. Jag vill kunna arbeta och känna att helgen är önskvärd och att jag är värd att ta helg, men som arbetslös är det lite annorlunda ju.



Hoppas din lilla skrutt kommer snart =)

2011-11-18 @ 11:48:19
URL: http://www.mizca.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0