Jul i slowmo.

Soffan luktar kattpiss. Nånstans men jag orkar ju inte sniffa mig runt hela soffan för att se vart exakt det kommer ifrån. Tomten, jag vill ha en ny soffa. Jag har vart jättesnäll i år och tycker därför att en ny soffa borde jag väl kunna få? Snälla?

Vi bar ner lite skit i källaren förut, fick med oss två flyttlådor med julpynt upp. Jag tänkte att jag skulle börjat julpynta lite idag faktiskt, utan att anstränga mig. Typ i slowmotion skulle jag pyntat, med julmusik i bakgrunden. Jag öppnar lådorna och det slår mig: "vart fan är pyntet vi faktiskt använder då?". Attans.
I lådorna fanns väl en o annan grej som ska användas men eftersom vi inte ska ha någon gran i år så kan jag inte göra så mycket med dom lådorna.
Jag får väl kika lite i källaren imorgon om jag hittar vår ljusstakar och tomtarna, annars åker man väl på att köpa nytt, ingen stress innan advent eller så. Nej.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0