Note.

Hälsosamma tips för att "skynda på" förlossningen:

- Ät ananas.
- Drick basilika te
- Massera bröstvårtorna
- Massage med lavendelolja / bad med lavendelolja
- Ha sex
- Ät pepparkakor - gärna hembakade med extra kanel o nejlikor

Det finns ju en o annan man kan testa, ananas ska det ätas i mängder kan jag lova! hihi.
Pepparkakor är ju inte så illa det heller, kanske ska testa att baka egna för en gångs skull?

Nu fick jag lite att fundera på och kika vidare på under morgondagen, nu tar vi och kryper i säng här. Det är trots allt en dag imorgon och jag behöver all sömn jag kan få så, från mig till er: GOD NATT.

Kommentarer
Postat av: Emelie-mamma till Wilde

Kollade på Adam live i måndags där var de någon som var och pratade om just snabba på förlossningens start. Hon sa att man de bästa sätten är att massera bröstvårtorna i 20 minuter hjälper får att man får sammandragningar. Eller så skall man t sperma från 3 samlag. Alltså kanske ha sex 1

Gång och sen spruta in från 2 omgångar som din kille "lekt" fram. Hon sa att mängden från 1 gång ej räcker.

Så de var hennes tips haha



Jag hörde djungelvrål så de åt ja i masor å ut kom han ju :)

2011-11-16 @ 03:26:06
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag tyckte att det lät som trevliga saker att göra för att skynda på förlossningen :) Har även hört att man ska gå i trappor och äta stark mat! kram

2011-11-16 @ 09:23:56
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Marie

Jag tyckte att det lät som trevliga saker att göra för att skynda på förlossningen :) Har även hört att man ska gå i trappor och äta stark mat! kram

2011-11-16 @ 09:27:46
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Mamma till William och Wilma

Godmorgon..

Man kan inte påskynda förlossningen för kroppen sköter det själva..Hoppas att du inte behöver gå över tiden och bebisen snart kommer.kram

2011-11-16 @ 09:32:55
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sara mamma till Edvin

Hej! Hittade din blogg via Caroline :)

Spännande med bebis snart!!! Jag saknar den tiden då allt kändes så nära men man visste ändå inte när bebis skulle titta ut!



En sån där lista gjorde jag också nån vecka innan Edvin kom, färdknäppen funkade för oss ;)



Hoppas allt går bra för er när det väl är dags!

Kram

2011-11-16 @ 11:27:51
URL: http://johansson88sara.blogg.se/
Postat av: caroline

haha, ja jag har samlat på mig en massa julpynt nu.. så det kommer bli en del.. får se om julgranne kommer upp då johan helst inte vill ha någon, men vi har ju alltid haft det så han får ge sig :D



neej det är inget roligt med mammapengar.. men jaa. dem basera det väldigt konsitgt. men men.. man kan ju inte göra så himla mycket.. glad att man får ont.. men jag tycker ju att man ska gynas lite iaf när man befolkar sverige och inte straffas på så sätt att man inte kan få rätt med pengar att leva för.. tråkigt men sant..



det sjuka är att man verkligen kommer sakna magen och alla buffar sen.. jag ville bara på slutta få ut henne då jag mest tyckte det gjordeont när hon rörde sig men nu så ser man bara tillbaka på det som mysigt..



ja men det kommer när det kommer.. bara du inte får gå över för då blir man ju smått galen av all väntan.. men känningarna är ju som jag sagt alltid positivt.. =)

2011-11-16 @ 12:01:30
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0