Slowmotion.

Idag blir det inte mycket gjort. Det har varit en tuff kväll/natt, jag vet inte ens om jag sovit något alls inatt. Jag kände ju ett himla tryck igår när jag gick på stan med Mia och när jag kom hem blev det bara värre så vi skippade hockeyn. Jag har fortfarande ont i hela kroppen så allt jag gör nu i helgen blir i slowmotion. Jag måste vila, försöka sova och samla krafter.

Det kanske blir lite julpyntande, ett varmt bad blir det garanterat ikväll.

Det kanske blir lite dåligt bloggande under helgen men jag är tillbaka snart igen :-)

Kommentarer
Postat av: Erica Nylund - tjejen som lever livet med diagnosen ADHD

Fin blogg! Allt bra med dig sötnos?

2011-11-19 @ 13:57:48
URL: http://eriicanylund.blogg.se/
Postat av: caroline

usch, låter inte som någon rolig natt för dig inte.. jobbigt. men det är snart över.. såf rå man se de.t



ja men det är ju dags nu, har själv satt upp julstjärnorna och pyntat lite.. vi ska ju inte vara hemma hos oss på jul/nyår så blir inte allt för mycket pynt då jag lätt blir lat och låter det vara.. hade en ljusslina på balkongen förra året fram till mars :D



ja men vintersemester är ju supermysigt.. och sen dra dem små på en pulka.. åhhh vad mysigt =)



japp, snart kommer man också kunna göra det i sömnen.. ja men man lär sig ju på ett kick.. )0

2011-11-19 @ 14:54:09
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: caroline

Ja, man vill ju inte liksom överdriva heller.. haha .. jag vara bar aför lat för att ta bort den, men det var iaf fint. =)



ja vi får se om det blir någon snö, men det stod nu i aftonbladet att det var på gång.. så vi kan ju hoppas .. mycket snö men inte allt för kallt vill jag ha. man får ju inte ta ut småbarnen om dem är för kallt heller.. fast då snackar vi mer än minus -20 typ.. hmm =)



tråkigt att du inte orkar uppdater..a är inne asmycket och läser nu på din blogg. men förstår också.. man kan ju itne alltid sitta vid datan :D

2011-11-19 @ 15:43:31
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0