Sömn, underbara sömn.

Ja, det blev ju så att jag gick och la mig strax efter 1, men det tog nästan 1½ timme innan jag kunde somna.. Grannen under spelade så fruktansvärt hög musik så jag ringde till hyresvärden och fick lite mer klart för mig hur jag ska göra när hon spelar sådär.

Nästa gång musiken låter så högt så jag inte står ut, stör lillan eller bara stör mig helt enkelt, ringer jag till larmcentralen så får dom skicka ut nån. Annars blir det att ringa hyresvärden igen så får dom skicka nån. Skönt att dom förstår i alla fall och faktiskt är måna om sina hyresgäster.

Hur som helst, jag tror jag fick sovit en timme i alla fall. Det var skönt. Behövligt. Jag hade i och för sig kunnat sova lite längre och det hade jag gjort om inte älsklingen kommit hem från jobbet, hehe. Men men, nu är det dags att hjälpa honom dra igång tvättstugan, sen promenad med Alfons och sen fixa middag.

Sen återgår jag till mitt slappar-mode.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0