Spontant, I like.

Kom precis hem från stan. Mia messade och frågade om jag ville ta en liten sväng, gud vad skönt det var att komma ut lite och se folk haha! Det är mysigt att gå på stan nu när det är julsaker i varenda butik, jag längtar verkligen jättemycket efter jul och jag som tänkt börja pynta första december kan ju tänka om och börja nästa vecka tydligen. Det är ju tydligen första advent nästa söndag?!

Det hade jag helt missat eller ah, jag har hört nån säga det men min tanke var att "inte sjutton är det väl advent redan i november?" Jo, precis så är det. Så i veckan blir det julpynt för hela slanten, mysfaktorn ökar betydligt.
Det var riktigt roligt att träffa Mia igen, vi har båda mått lite siså i veckan - hon har inte mått så bra stackarn och jag har mest haft ont. Det är riktigt härligt att prata med henne om graviditeten, vi förstår varandra så himla bra tycker jag :-)

Vi var inne på Åhlens en sväng och det första jag såg när vi åkte trappan ner var ett bord med julgodis. Kola närmare bestämt. Jag kände bara med en gång att "dom måste jag ha", så jag tog två sorter Pepparkakskola och knäckkola. Det fanns glöggkola också men glögg är inget som nånsin tilltalat mig sådär.

Dom kostar 29kr/st men helt klart värt! Dom är verkligen gudomliga!
Nu blir det en promenad med Alfons, sen ska jag fräscha till mig för shit vad varmt det var att gå i butiker. Kändes nästan som man var i klimateriet eller hade skyhög feber och jösses vad det tryckte på neråt när vi gick runt - kanske drar det igång på riktigt snart? Det kändes minsann så när vi gick runt på stan förut. Heja heja!


Mina favvisar just nu, nam nam!


Kommentarer
Postat av: caroline

dem har ju börjat julpynta hela stan nu så det är ju supermysigt..



ja men visst, klart man kan ta emot råd och så men man vet bäst vad som är bäst för ens barn.. och sen märker man vilka behov honhar

ju längre tiden går också.. '



haha ja vi har ju tiden på våran sida.. när man inte är så gammal och får barn heller..



ja men precis.. man ska vara försiktig med barn i solen.. det är ju så här med.. och solen utomlands kan ju vara föräddiskt.. så man får väl se hur man gör när det väl kommer till kritan..



Ja gud ja.. rutineran kommer ganska fort. det är mer att man ska lära sig att hinna med sig själv också. Första gången jag klädde på henne när jag var själv tog en evighet.. nu går det på ett kick.. så man lär ju sig .. bara man också tar hand om sig själv undertiden.. i början åt jag inte för jag ansåg att jag inte hann, men dem sover ju så mycket så det är igenltigen bara att äta :D haha

2011-11-18 @ 18:58:38
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Bea

Okej jaa men jag gillar den mycket i alla fall :D ! Har du några planer till helgen, händer det något kul :)??



KRam BEa :)

2011-11-19 @ 07:47:04
URL: http://svettlukt.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0