Sprattel sprattel.

"Åh mitt lilla hjärta, jag tror minsann du har vaknat till nu? Jösses vad du rör på dig och din lilla rumpa skjuter du ut hela tiden - kom ut så jag får hålla om dig! Barnmorskan sa igår att du ligger jättefint, det gjorde både mig och din pappa väldigt glada :-) Oj vad du sprattlar! Är du lika missnöjd med Idol som jag eller vill du att pappa ska komma hem från innebandyn nu kanske? Du sprattlar lite extra när jag tänker på din pappa, vi ska ta ett bad sen - det vet jag att du gillar, sen ska vi mysa med dig lilla hjärtat.
Om du visste vad vi längtar efter dig, allihopa. Jag tror till och med våra små djur längtar, Alfons har flera gånger lagt ena tassen på magen och Nova stod förut och tassade lite lätt på magen - kanske kände du det? Åh vår lilla ängel, kan du inte komma ut snart så mamma och pappa kan få gosa med dig och klämma lite på dig :-)
Vi älskar dig redan jättemycket och vi längtar så efter dig, snart ses vi äntligen hjärtat!"


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0