Snart en MILF rikare.

Jag har det senaste börjat tänka mycket på tiden som kommer när lillan väl är ute, den ytliga biten om man kan kalla det för det, hehe. Jag har ju haft turen att inte gå upp så mycket i vikt och den vikt jag lagt på mig har ju lagt sig på magen, lite på rumpa och lår men annars märks det knappt.
Jag vägde in mig på 52kg och idag väger jag 64kg - inte så pjåkigt med tanke på att jag nästan vägde lite för lite innan men jag var så nöjd med min kropp då, kurvorna satt på rätt ställe liksom haha.

Mina kompisar tror att magen kommer försvinna på två röda sen, bara poff liksom och det hade ju inte vart helt fel ;-) Jag har klarat mig helt från bristningar vilket jag faktiskt var lite "orolig" för med tanke på mina tatueringar osv. Men när lillan väl är ute, då blir det lite mer disiplin, inte godis mitt i veckan som nu kanske haha.
Med tanke på att jag egentligen är ganska liten och kläderna jag gick i innan var ganska lösa - använde mycket tunikor, tights mm - så har jag ju inte behövt köpa en helt ny garderob nu men sen när man kommit tillbaka så blir det nog att inhandla lite nytt, 2012 blir början på ett helt fantastiskt liv med min underbara familj.
(Det börjar så klart redan nu i november men ni fattar vad jag menar)

De flesta butiker/sajter har fått in väldigt mycket fint och man kan ju inte bli annat än sugen och inspirerad och motiverad till vad som komma skall.
Som älskling sa för någon vecka sen "Sverige är snart en MILF rikare ;-)" haha.
Han är för go min karl - love love love!

  




Ett litet urval från GinaTricot och Nelly.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det finns så mycket snyggt som jag vill shoppa till mig. Men har tänkt att vänta till bebisen är ute och kilona är borta.

2011-11-01 @ 16:54:56
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0