Varmt till vovven

Jag sitter nu och kollar på vintertäcke till min lilla vovvsing, jag har hittat två stycken men har sån beslutsångest och vet verkligen inte vilket jag ska välja. Båda är vattenavvisande och kommer vara alldeles perfekta i vinter, båda har fördelar och en o annan nackdel.

Det som verkligen gör att jag inte kan bestämma mig är:

- Det ljusa täcket har som ett spännband istället för kardborreband = STORT +
- Det mörka täcket har reflexer = STORT +

Färgmässigt så är det mörka täcket bäst med tanke på att det lätt blir smutsigt i vinter MEN båda täckena går att tvätta i maskin så det spelar ju egentligen inte så stor roll.

Hjälp! Vilket tycker ni, rent spontant, verkar bäst?


Kommentarer
Postat av: Emelie-mamma till Wilde

Jag tycker den med reflex verkar bäst har själv liknande.

Hur går det med trycket ner?? :)

2011-11-14 @ 20:03:44
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Postat av: Ann-Mari

Det mörka, tror jag - det verkar lättast att sätta på o ta av, bara det inte kommer för mycket under magen o nära " behovsmanicken". Hoppas det inte är så dyrt, annars var det ljusa också bra, men blir nog lätt smutsigt -synligt. :))

2011-11-14 @ 21:15:55
Postat av: Marie

Jag tycker att det ljusa är finast och du skulle ju alltid kunna sätta reflexer på det eller en sån där röd lampa :) och som du skriver så går ju båda att tvätta ! Tack för receptet förresten, vi ska provlaga idag! kram

2011-11-15 @ 09:15:48
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0