Woop woop!

Shit vad jag har varit duktig idag! Jag har fått rensat en massa i klädkammaren och fick ihop 3 hela kassar med kläder som åker till insamling. Jag har även fått sorterat lite, lagt undan bikinis och andra sommarplagg som inte kommer vara aktuella på ett bra tag.

Känns riktigt skönt.

Nu tänkte jag försöka rensa en låda full med smycken, det är dock lite svårt att koncentrera sig när man har en liten parvel i magen som envisas med att trycka ut rumpan hela tiden, det är lite obekvämt men åh så gulligt!

Är det sant att man kan "skynda på" förlossningen om man håller igång?


Kommentarer
Postat av: caroline

Det är sant!! Så rekommenderara att springa mycket i trappor. alltsom kan göra trycket neråt starkare..

2011-11-09 @ 17:35:03
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0