Back to reality,

Så var man snart hemma i södertälje igen.. Det har vart en riktig kanon helg, gårdagen var hel grym! Det fanns inte mycket tid till att uppdatera igår tyvärr, fokus låg på att umgås med nära och kära istället :-)

Vi fick massa fina presenter igår, slänger upp bilder ikväll eller imorgon, det beror på vilken nivå energin ligger på :-P kl 17 vankas det 25-års kalas för Richards syster och sen blir det väldigt lugnt, känns för j*vla skönt att vara ledig imorgon i alla fall, jag behöver landa efter helgen känner jag.
Det var riktigt tungt att åka hem idag, vi har Alfons med oss och jag är jätteglad över det men samtidigt så känns de fruktansvärt jobbigt att ta honom ifrån mina föräldrar..

Jag känner mig så egoistisk av nån anledning.

Men vi tycker ju alla att det är viktigt att han får vara med innan bebisen kommer så han inte känner sig ersatt sen, jag vet att det kommer gå jättebra! Men just nu känns det bara tungt för jag vet hur mycket min familj älskar Alfons.


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0