framåt marsch

Så var man klar i tvättstugan, fått undan lite disk, fräschat till sig själv lite - nu är det bara älsklingen som saknas så vi kan åka och handla. Jag har även fått bokat en tid för hårförlängning! Wohoo säger jag bara! Äntligen!
Jag känner att jag ska unna mig det och jag hoppas verkligen att det blir bra! Jag hittade en salong som drivs av två thailändskor och jag fick en väldigt bra känsla när jag kollade igenom deras hemsida.

Före/efterbilder såg jättebra ut, dom har fått fina omdömen på eniro, VÄLDIGT bra pris så nu är det bara att vänta till den 12 nov, då jäklar! hehe.


Jag älskar att ha långt hår och har haft flera olika varianter, ska se om jag hittar lite roliga bilder så ska ni få se sen ;-) Det senaste har jag alltid haft clips, som på bilden ovan men åh vad jag längtar efter en riktigt förlängning igen!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0