Höstmys del 2,

Jag blev plötsligt väldigt sugen på inredning, jag skulle speciellt vilja ta mig an balkongen. Jag sa att jag inte skulle lägga någon energi på den fören till våren då man faktiskt sitter där ute men Richard sa härom dagen att vi får köpa nå ljusslinga till balkongräcket så det blir mysigt i jul och sen dess har jag funderat massor fram och tillbaka.

Jag skulle vilja få upp lite blommor, typ ljung som klarar höst och vinter, sen vill jag ha nå lyktor men jag vet inte riktigt hur mycket energi jag orkar lägga för egentligen, vi kommer ju inte att sitta där ute i höst/vinter.

Aja, man kan ju kika så man får lite inspiration i alla fall för ljung och mysbelysning blir det oavsett :-)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0