It's friday!

Trots att jag har helg varje dag så känns det men en gång när det blir fredag på riktigt. Idag skiner solen, jag fick somnat om så min huvuvärk nästan försvann helt, älsklingen har ett par timmar till att jobba sen har jag honom här varje minut i en hel helg :-)

Vi ska åka på kryssning imorgon, mannen min tyckte att det hade vart roligt om vi gjorde något bara vi två, innan bebisen kommer. Ibland gör han mig bara såå glad :-)
Alfons ska få vara ute i sommarstugan med Richards föräldrar och katterna får lite egentid hemma. Det ska bli lite skönt att komma ut faktiskt, man gör ju inte direkt nå speciellt om dagarna nu så bara att åka och handla är ju veckans höjdpunkt, haha!

Behöver jag säga att jag längtar efter vår lilla? :-)


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0