kunde - inte - motstå

Var tvungen att kila till Ica i ösregnet och köpa smör, kunde inte hålla mig och köpte även pepparkakor, två små påsar godis och en bounty som jag självklart delade med min sambo ;-)
På grund av vädret och allt så kände jag "skit i nyttigt, jag måste bara ha", hehe. Ska försöka börja skärpa mig men tycks vara gottesugen i stort sett hela tiden nuförtiden MEN jag kan lova er, andra bullar blir det när lillan är född!

Nu ska jag ta och krypa under filten, se vad som finns på tv och äta lite pepparkakor! Nam nam! Nån som kan ge mig jul nu typ?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja visst är det underbart där? Svärmor och hennes nya man har byggt hus där uppe så vi är där rätt ofta.

Firade nyår där i fjol.



Kram

2011-10-18 @ 19:17:42
URL: http://Sandraaas.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0