Måndag - 111010

Fick en ordentlig sovmorgon idag, precis vad jag behövde!
Med frukost i magen och Alfons promenad avklarad så är väl egentligen en dusch allt jag behöver för att kickstarta den här måndagen!

Ny vecka idag, v34 - underbart!
Tror minsann att lillan firade lite igår kväll för vilket liv det var i magen! haha. Nu känns det verkligen att det inte är långt kvar, det senaste har tiden gått så himla fort men det gör mig inget. Jag vill ha min bebis nu :-)

Fick ett samtal om att det kommer hit en målare imorgon, äntligen ska halltaket bli nymålat! Vi har väntat sen vi flyttade in 1 augusti och dom har säkert haft mycket att göra eller så är det alla kemikalier dom andas in som påverkar deras förmåga att få tummen ur arslet.
Jag var nämligen väldigt nära på att ringa vår hyrersvärd och säga att "kan dom inte komma innan oktober är slut så behöver dom inte komma alls", vi ska ju faktiskt få en bebis och då går det inte att ha målare som springer här och färg som luktar. MEN, nu kommer dom imorgon i alla fall så det känns bra att få det överstökat!

Nu - dusch!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0