Mätt och men inte helt nöjd,

Det var sjukt gott med kokoskyckling idag, blev galet mätt men ändå känner jag mig inte helt nöjd.. Hela dagen har jag i och för sig känt mig lite hängig, lite off sådär. Låg ju vaken halva natten och fundera på allt och ingenting.

Men jag har världens goaste sambo, han får mig alltid att le <3

Nu har vi vikt lite tvätt så nu blir det en promenad med Alfons och sedan ska det sista plockas från tvättstugan. Simma lugnt så länge!


Tack Mimmi, jag vet det. Skulle kunna bo vid världens ände om det var så men allt är inte alltid så lätt.. Man försöker vara alla till lags och speciellt nu när vi väntar lillan. Allt är bra med oss, man har sina dagar ibland du vet.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0