Mätt!

Herregud vad mätt jag är!
Biffarna i tomatsås var ju bara för goda, dom kommer jag absolut att göra igen och kanske till och med i en ny version - alltid kul att experimentera lite ;-)

Nu ska det bara slappas i soffan resten av kvällen, blir väl en promenad med Alfons snart också. Jag skulle väldigt gärna vilja ha onsdag nu också, ska till barnmorskan på en liten koll sen har jag ju bilen hela dan och då ska jag ge mig ut lite grann och kika i butiker. Det blir ju lite långtråkigt faktiskt att bara gå hemma, man orkar ju inte direkt åka buss nånstans heller. Nej, på onsdag ska jag köpa överdrag till våra stolar, sen ska vi köpa ett bord nån dag i veckan också - hittade ett jättefint på blocket för 500 kr och det ihop med våra stolar kommer bli riktigt fint.

Nej, nu ska jag plocka undan lite i hallen eftersom målarn kommer hit imorgon bitti men sen ska det slappas! Over and out så länge då ;-)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0