multitasking, trippletasking?

Tjoho!

Första gången jag bloggar idag, what the fuck änna haha. Jag vaknade när älsklingen skulle till jobbet och sen kunde jag bara inte somna om så jag låg faktiskt i sängen med datorn i knät ett tag men fastnade helt på nelly.se och ebay, haha. Efter en stunds surfande gick jag ut med Alfons på promenad, sen var dagen igång - grannen under började spela musik halv tio så att somna om var ju bara att glömma.

Jag har faktiskt fått rensat i lillans rum idag så jag är sjukt stolt över mig själv ;-)
Jag rensade bland mina kläder i klädkammaren, det var minst sagt behövligt! Sen har jag fixat ett tillfälligt skötbord i badrummet - hurra för mig! Blev faktiskt skitbra, ni ska få se bild så fort jag får tummen ur.

Nu sitter jag och försöker blogga, skirva handlingslista + wordfueda lite samtidigt. Det går. Faktiskt. Lillan har varit livlig hela dagen, hade ett par förvärkar imorse mellan mina frukostar (ja, jag åt faktiskt frukost 2 gånger idag haha). Det var mindre skönt men jag ska till barnmorskan imorgon så då ska jag kolla upp detta lite mer med henne, det kommer och går liksom. Förra gången hade jag till o från i nästan en vecka - än så länge har jag haft 3 stycken varav den tredje kom alldeles nu.. aj!

Nej, dags att ägna sig åt en sak i taget.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0