Oh-my-fucking-god,

God morgon!

Det blev inte så mycket bloggande igår tyvärr, efter att ha lagat middag osv så unnade jag mig ett riktigt härligt bubbelbad med tända ljus.

Richards kommentar på det "Man kan ju nästan tro att du har semester ;-)"

Ah, det kan man ju nästan säga att jag har också och den inleddes alldeles perfekt! hehe.

När jag vaknade vid 10 imorse trodde jag att dom höll på att riva hela huset, det var ett jävla bankande i rummet som är vägg i vägg med vårt sovrum.. Massa maskiner som lät så hela södertälje kunde höra. Kul att vakna till det liksom. Men men, det slutade med att jag gick ut med Alfons och nu ligger både han, jag och Felix här på soffan. Vilka tröttmössor dom är, haha.

Det var en riktigt bra natt i alla fall, Richard sov som en stock, både Alfons och Felix sov i sängen - på min sida, så klart, haha. Jag måste ändå erkänna att jag var lite orolig för hur det skulle fungera med katterna och Alfons hemma men det går faktiskt jättebra!

Felix visade med en gång i söndags att det är han som bestämmer, ingen skada skedd - lita på mig men Alfons förstod ganska snabbt att han inte kan jaga efter katterna så som han vill. Han är ju så nyfiken den lilla sötnöten. Efter nån dag började både Felix och Nova visa sig ute i lägenheten och dom kunde vara i samma rum som Alfons utan att störa varandra. Nu sover ju till och med både Alfons och Felix i sängen, Felix har till och med tagit över Alfons bädd emellanåt.

Nu väntar vi bara på att dom kurar ihop sig där båda två, haha.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0