Ojoj,

Nu är vi påväg tillbaka till kungsbacka, det blev ett par timmars shopping i ullared ;-) vi tyckte att vi var ute i god tid som var där en timme efter öppning men oj vad fel vi hade, inte nog med att det är lördag - folk har ju fått lön också, ni kan ju tänka er hur det såg ut på parkeringen kl 8 då :-P fullsmockat.

Nu blir de en liten sväng in på maxi för att handla lite grejer inför ikväll, det vankas nämligen babyshower hos Madde. Så ikväll blir det lite tacos och jag tänkte även slänga ihop en liten tårta ;-)

Jag hittade förresten en massa fina babysaker på Gekås, lägger upp lite bilder när vi kommit hem men för alla er som väntar barn eller har småbarn - besök Gekås! Inte nog med att det är billigt, det finns så himla mycket fint! Mitt tips till er idag, jag blev i alla fall kär i deras babyavdelning ;-)


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0