Vi börjar denna veckan med..

att köra älsklingen till jobbet, sovmorgon - vad är det? Jag ska på amningskurs idag och måste även fixa en patientbricka så idag var det min tur att ha bilen - woop woop!
Både jag och Richard reagerade imorse på att det var ovanligt ljust ute, tänkte ni på det? Nu när man har ställt tillbaka klockan en timme så borde det väl ändå vara mörkare på morgonen?
Nåja, när jag kom hem igen blev det en liten morgontur med Alfons och sedan kröp vi ner i sängen och sov ytterligare två timmar - det var behövligt!

Nu har fastighetsskötaren varit här också och kollat på proppskåpet, jag kanske inte nämnt det men spisen dog ju i lördags när jag stod och lagade middag - K U L . Jag hade väl hoppats på en ny spis men han såg något som var trasigt i proppskåpet och bytte det så vi får väl se hur länge det håller. Annars kan vi ju hoppas att det är nå fel på den gamla spisen ;-)

Nu ska jag ta och fräscha till mig, gå på långpromenad med Alfons och sedan beger jag mig mot sjukhuset. Vi hörs i eftermiddag igen gott folk.

Ciao.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0