12 timmar - äntligen över.

Nu har man kommit hem och fått i sig lite efterlängtad kvällsmat efter ett riktigt drygt 12 timmars pass på jobbet.. Men imorgon är det fredag och sen är det helg, ska bli såå skönt! Jag blev så otroligt shoppingsugen idag också och funderar på att dra på mig spenderarbyxorna och ge mig ut på stan i helgen ;)
Jag har hittat lite fina blusar jag skulle vilja ha och sen vill jag ha ett par mammaleggings, sen får man väl se vad man kommer hem med - kan ju bli en del ibland ;)



Dessa är jag väldigt sugen på, speciellt den på Gina Tricot :)



Denna från H&M är också väldigt fin!
Vi får väl se vad man hittar för skoj :)

Nu ska jag ta mig en dusch, sen blir det nog att lägga sig så man orkar
med morgondagen. Sov så gott allihopa!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0