God morgon alla glada!

Skönt med lite sovmorgon för en gångs skull :-)
Richard är iväg och tvättar bilen så jag tänkte fixa lite pannkakor och sen får vi väl se vad den här fina höstdagen har att visa. I eftermiddag blir det lite middagsmys hemma hos Richards mormor tillsammans med hans syster och hennes kille, ska bli riktigt trevligt!

Innan dess så kanske det blir en sväng till Sickla, eller möjligtvis lite barnvagnsjakt? Ja, vi får väl se.
Jag har äntligen hittat den vagn jag vill ha i alla fall, en Emmaljunga. Antingen en Edge Duo Sport eller en City Cross. Jag har hittat en jättefin City Cross i Eskilstuna, begagnad, fick precis svar från henne och se på fan - den finns kvar! Underbart!

Man har ju mailat på ett par vagnar om vi säger så och jag blir tokig på alla människor som inte har vett på att ta bort annonsen när varan är såld! Jag lovar att 80% av alla annonser jag mailat på och verkligen vart intresserad av - har vart sålda. Hur &%#!? svårt ska det vara att ta bort annonsen när man säljer varan liksom?

Aja, nu blir det pannkakor och invänta min fina sambo!


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0