Knep & Knåp

Jag sitter just nu och filurar lite på olika bilder man kan få upp i lillans rum, vi har en ganska stor vägg som är vit och helt tom. Tanken var att köpa en jätte stor väggtext och sätta där men nu har jag kollat runt en hel del och måste bara säga att tack för styleroom

Jag tänkte istället göra ett "collage" av olika ramar med olika bilder i, håller på med ett i vardagsrummet också men det har just nu status: vilande, hehe. Jag har hittat lite olika söta motiv som jag tänkte göra nåt kul med men det får ni se när jag sätter igång på riktigt. 
Först ska bilder skrivas ut och sen ska det köpas ramar!


Blir nog ett par sånna här från Ikea :-) 
Nu ska jag hugga tag i dammsugaren, här ska städas!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0