Lillans,


Här kommer en bild på tavelväggen jag gjorde i lillans rum, bilden är inte jättebra men den får duga så länge. Det kommer bättre bilder längre fram när den är helt klar :-)

Fick även hem ett litet paket på posten idag:


Hon kommer vara så söt i sin lilla moomin outfit :-)

Nej, nu ska jag ta och filura ut dagens middag, göra matlådor till imorgon och sen ska jag ringa mina föräldrar och prata lite med dom. Helgen kommer ju att spenderas hos dom, ska bli så härligt och komma ner till mitt kära Kungsbacka igen - om så bara för en helg. På söndag får vi ju med oss min lilla vovve hem också, åh min lilla bebis! Ska bli så mysigt att ha honom här hos mig, det var sjukt tungt att lämna honom när jag flyttade men jag vet ju att han har haft det så mycket bättre hos mina föräldrar, jag får i och för sig lite dåligt samvete nu också när jag är den som tar honom ifrån dom.. Men jag vet att dom förstår och förhoppningsvis blir det jättebra.

Ciao så länge!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0