Mamalicious.

Sitter och kikar runt på lite mammakläder och känner att jag måste verkligen ha lite "riktiga" mammakläder! Jag har ju kunnat ha mina vanliga kläder såhär långt men har väl känt ett tag att det är inte så himla roligt att gå i samma leggings varje gång man visar sig för folk.. Jag köpte ett par nya mammajeans från H&M på tradera faktiskt och blev jättenöjd men oj vad ovant det kändes att gå i jeans igen! haha.

Jag är på jakt efter ett par jeansleggings men jag kan inte påstå att jag hittar några.. såg ett par från skitsnygga från BOOB men jag känner ändå att de är lite mycket att lägga över 500kr, speciellt nu när det inte är så långt kvar.

Har ni några bra "budget-tips" ?

Sen har ni väl inte missat att Isabel Adrian släpper sin mammakollektion Love by Isabel på nelly den 8 sept? Jag väntar med spänning! :-)


Kommentarer
Postat av: HANNA - tävlingar, videobloggar och foton!

sv: det låter super det. till en början var det samma sak för mig, men nu när bloggen har blivit lite större tar jag det som en.. liten plikt :D men det är jag glad för !

2011-09-05 @ 17:43:36
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0