Måndag.

Efter en grymt god middag så ligger jag nästan helt utslagen på soffan. Det där med att vara sjuk är verkligen inte min grej.. Jag blir så rastlös! Tacka vet jag tv och internet, har suttit och läst lite olika bloggar nu och inser att jag är fruktansvärt kass på det här med att blogga, haha. Jag vet inte ens om folk där ute läser min blogg? I och för sig så bryr jag mig väl inte egentligen, eller?
Visst, det hade vart kul om folk läste min blogg och tyckte att den var intressant och kanske till och med givande, det är väl lite därför jag startat den också. Jag vill dela med mig av min vardag och mitt liv som blivande mamma, kanske kunna utbyta lite råd och tips med andra blivande mammor men största anledningen till att jag startade bloggen var väl för att få skriva av sig, man har ju så mycket tankar och funderingar och ibland gör det gott att få skriva ner det.

Jag siktar inte på att bli känd, jag behöver inte ens vara med på någon topplista, jag mår inte bättre av hundratals kommentarer - egentligen så bryr jag mig inte, jag gör min grej och det funkar för mig men visst, skulle det sitta nån där ute som faktiskt läser min blogg och tycker om den - lämna gärna en liten kommentar så jag vet att du finns :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

svar: tack snälla! =)

Va kul med en kille som kan ta massa fina bilder. perfekt, så slipper man ta sig till en fotograf.

Se till att ta massa fina bilder på dig och magen. Super kul att ha det som minne ockdå.



Hoppas du har en bra graviditet.

kram

2011-09-05 @ 21:25:58
URL: http://sandrasblogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0