Min ängel.

Ligger i soffan och kikar på Idol och shit vilka "orginal" det är som söker.. Till och med lillan reagerar på all falsksång, hehe för jösses vad hon rör på sig där inne :) Nu det senaste när man verkligen blivit tjock om magen och hon får allt mindre plats att röra sig på där inne så känns också hennes rörelser lite annorlunda.
Nu är det inte så mycket sparkar, det kommer någon emellanåt och gärna rätt i sidan på mig, haha men nu är hennes rörelser mycket längre, mer som om hon sträcker på sig.

Det är svårt att förklara och det känns hel skumt ibland, som om hon bara väntar på att få komma ut och kollar redan nu hur mycket hon kan tänja på gränserna :)
Imorgon tänkte jag försöka lära mig Richards ena kamera och då ska ni få se lite på hur fina saker jag köpt till henne det senaste och en liten sneakpeak på hennes rum :)


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0