Newbie.

Idag fick jag hem mina gummistövlar från Replay som jag beställde i helgen, dom var skiiiit fina men lite för smala runt vaderna. Så går det när man har "fotbollsben" - suck!
Men jag såg att dom fanns i en lite kortare modell som dessutom var bredare så det blir till att göra ett byte och längta efter det nya paret stövlar! :-)

Jag passade på att kila in på KappAhl efter att jag hämtat ut mina stövlar, jag fick hem en 25% kupong och jag är ju helt frälst i deras Newbie kollektion och eftersom lönen trilla in idag så tänkte jag köpa nå fint till lillan.
Hittade en helt underbar klänning/tröja för 99kr som jag sedan fick 25% på och hittade dessutom en liten söt långärmad tröja för 40kr - som hittat!!

Här kommer några av lillans Newbie plagg som hänger och väntar i garderoben just nu:

 




Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0