Tuesday,

Så var snart ytterligare en dag över och jag är ett steg närmare min mammaledighet - underbart! Jobbar imorgon, till halv 2 på torsdag - sen lååång helg och jag kör det sista på jobbet tisdag och onsdag nästa vecka. Sen är det ledigt! Me like!

Jag ska verkligen ta vara på min ledighet och försöka vila ut, njuta av min lediga tid - min tid - och så ska jag hålla på med allt lull lull i lillans rum :-) Nu märker man hur fort tiden går också och det är ju faktiskt inte så långt kvar, jag räknar med 6-8 veckor. Jag tror att hon vill ut så snabbt det går och eftersom datumet var så klockrent (27 november råkar nämligen vara min mormors namnsdag och min mammas födelsedag) så tvivlar jag starkt på att jag går över tiden.

Nej, nu ska jag ta och försöka få klart tavelväggen i lillans rum, spännande och se hur det slutar ;-)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0