2 april.

Åh vad vi somnade om imorse!
Efter att älsklingen åkt till jobbet så busade vi lite grann och somnade nån gång runt 8-9 och vaknade sedan kvart i 11! Jag kände mig utvilad och jag är såå nöjd!
I ungefär en veckas tid har vi haft lillan i sin säng i vårat rum, efter sista matningen för kvällen så somnar hon i min famn och sedan flyttar jag över henne till sin säng och där sover hon jättebra tills det är dags för mat igen och sedan har jag lagt tillbaka henne - detta har funkat varannan gång typ :P

Under dagarna och eftermiddagarna så har jag lagt henne på våran säng när hon ska vila och där somnar hon jättebra i nån timma, vilket gör mig supernöjd. Sen barcelona har hon hela tiden rullat över från rygg till mage och det är så roligt att hon numera knappt ligger på rygg alls, om vi inte busar med henne eller byter blöja på henne :-)

Idag har hon även börjat sova på mage, nu när hon hela tiden rullar över på mage så är det väldigt ofta man hittar henne på mage och självklart så blir man lite nojig över andningen osv men hon verkar tycka om att sova på mage och jag kollar till henne ofta och hon ser ut att trivas med rumpan i luften :P

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0