2012-04-11

Idag har jag fått rensat klart i klädkammaren, jisses vad mycket kläder som kommer skänkas bort! Jag tänkte försöka få tid till att sy lite saker här hemma sen också, man får ju passa på medan man kan :-)
I eftermiddag ska vi ta en sväng till Skärholmen och Ikea, jag tänkte se om jag kunde hitta några roliga leksaker till lillfisan idag faktiskt. Nu när hon hela tiden ska ta tag i saker så kan ett par leksaker komma till nytta :-)

Hon har en skallra som hon är heltokig i men varför ha en när man kan ha fler roliga saker? hehe. Vad har era små bebisar för favoritleksaker?

Kommentarer
Postat av: Emelie-mamma till Wilde

Gamla våtservettes förpackningar är Wildes stora

Favorit just nu haha

2012-04-11 @ 17:40:07
URL: http://ebrathen.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0