5 månader.

Idag blir lillfisan 5 månader, tiden rusar iväg!
Imorse var vi på kontroll och My fick sina sprutor och det var lika obehagligt som förra gången, stackars lilla :-( Efter bvc blev det en liten sväng på stan, fick köpt dopklänningen så nu är det klart. Jag har haft galen huvudvärk hela dan, troligtvis av stress då jag trodde att bvc tiden var 13:30 men var 11:30, detta såg jag halv 11..

Lillan är nu 62 cm lång och väger 6 kg.
Hon är väldigt förtjust i sina fötter, hon älskar när man busar med henne och pussar henne på magen, hon har kommit på att hon kan röra på tungan och tycker det är roligt att sticka ut tungan och försöka "rulla" tungan. Hon är en väldigt glad och härlig liten fis som är väldigt mammig men som mer än gärna busar med pappa och man ser verkligen hur hon lyser upp när pappa kommer hem :-) Mina älsklingar!

Snart kommer älsklingen hem och då ska det handlas mat :-)

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Grattis till Lillfisan!

2012-04-23 @ 21:11:30
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Grattis till Lillfisen =) hoho.. hehe ja jag har en tjej ute i åker som är superbra på tårtor så ska höra lite med henne vad hon kan hitta på =) kram

2012-04-23 @ 21:19:40
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Marie

Har du köpt dopklänning? jag trodde att du skulle sy den själv? Usch vad jobbigt med vaccinationer, men det går väl snabbt över i alla fall! :) Kram

2012-04-24 @ 10:11:28
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0