Go morgon!

Så det är så här det kändes att äta frukost i lugn och ro? Första gången på väldigt länge som jag i lugn och ro kan få njuta av min frukost och se, jag har till och med tid att blogga samtidigt ;-) Lillfisan är så otroligt duktig och sover i sin egen säng om nätterna och efter en massa bus nu på morgonen ligger hon på våran säng och sussar så sött :-)

I eftermiddag ska vi åka iväg med svärmor och shoppa kakel till sommarstugan, vi tänkte åka ut i helgen och eftersom köket är det enda som är mer än halvfärdigt så har jag fått i uppdrag att sätta kakel. Det ska bli ruggigt skoj men samtidigt så är jag en aning pirrig, det är trots allt 2 år sen jag satte något och lite press känner man ju när det är ens svärföräldrar som ska dras med resultatet sedan ;-)

Jag har dragit fram mina skolböcker och ska för säkerhets skull bläddra igenom dom lite grann och friska upp minnet men jag känner på mig att det är som att cykla, haha.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0